hello london!

Resa till London äntligen bokad!! Den 19:e februari åker jag, relativt snart alltså! Två veckor kvar. Gonna shop 'til I drop! Lite grejer jag vill hinna med medan jag är där är följande :

Besöka Hummingbird Bakery.
Shoppa!! T.ex Primark, Topshop, Victoria Secret!
Besöka Godiva Chocolates. Om jag har råd hehe.
Äta Fish n Chips.
Besöka lagom sunkig brittisk pub.
Besöka The Breakfast Club.
Göra sjukt turistiga grejer, som t.ex ta en telefonkiosk bild. Även besöka något roligt ultraturistigt muséeum.
Besöka Starbucks. You know, just something you gotta do.

Yup det är det jag kommer på bara sådär. Kommer säkert komma på flera saker innan jag åker! Superduper taggad är jag i vilket fall! :D

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Yay yay yay! Ska bli rätt spektakulärt.

2013-02-06 @ 20:05:15
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0