After workout food...

Gymmade idag med Lovisa, blev alltså den tredje dagen i rad som jag är på gymmet! Såååå nice, har träningsvärk i hela kroppen och magen är redan stenhård! Kommer inte kunna gymma i helgen för att jag jobbar osv, men har redan planerat in massa pass för nästa vecka! yay!


Tar typ alltid bort 50 % av riset när jag äter sushi. På jobbet så brukar jag istället ta sashimi där det bara är fiskfiléer. Dels för att jag inte är så stort fan av ris, men även för att det är så mycket onödiga kalorier (& dåliga kolhydrater som jag försöker hålla mig undan i vitt ris). Om man tar bort riset så är sushi verkligen SUPERnyttigt med massa bra fetter! :D Brukar även bara doppa varannan bit (och ett stort no-no när det gäller sushi är att man inte ska doppa "hela" sushin i soyan, utan man ska endast doppa filéerna... hade jag ingen aning om förut hahah) i soya, annars blir det lätt att man får i sig för mycket salt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0