ugo-face-o

Tjenare! Gymmade ikväll after all, såå skönt. Ska gymma imorgon med på morgonen, sen ska jag baka och kanske träffa en kompis på kvällen. Men vi får se! :D Ska i alla fall göra något skojsigt imorgon eftersom jag är ledig för en gångs skull! ;P
 

Ful som få, men har seriös brist på roliga bilder nu haha, gör ju inget annat än tränar och jobbar. Fy vilken mössfrisyr jag har på bilden alltså.. Hade uppsatt hår på jobbet och sen hade jag mössa ändå tills jag kom till gymmet = vilket var när jag tog bilden. Men det är fint.

På toan på jobbet. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Jessica Johansson

Ahw carrotröjan på gymmet! Saknar diiiiiig

2013-01-16 @ 13:36:32
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0