life update

Snart dags att sova, ska upp tidigt imorgon och powerwalka innan mitt jobbpass börjar (känns som att jag inte gör nåt annat än jobbar...). :) Får se om jag lyckas ta mig upp vid 7 eller inte, tränade rätt hårt idag på gymmet, blev ett rejält styrkespass. Men skulle ändå vilja få med lite kondition innan jobbet imorgon.
 

Det enda bra med mitt jobb just nu, förutom mina work buddies, är maten haha. Ååh min nyttiga version av bibimbaplax... forever in my heart alltså. <3
 
Var och hämtade en bok idag på biblioteket, nämnligen Lonely Planet's Hawaii guide... Omg så taggad. :D Hehe, om jag får svar från skolan så ska jag boka biljett osv redan imorgon... yayness! Har varit min dröm hur länge som helst att åka till Hawaii, som kanske de flesta som läser den här bloggen redan vet haha. Har ju lyckats spara ihop alla pengar nu (skulle egentligen velat ha lite mer på kontot men ändå...) så det har blivit dags att äntligen boka resan. Aja jag hör av mig imorgon om jag hunnit boka eller ej. ;P GONATT PÅ ER :D
 
Crazy face.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0