. tråkig omotiverad flicka .

Vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Kan inte välja någon utbildning jag vill gå heller, finns antingen alldeles för många alternativ eller för få. För ibland känner jag bara att jag inte vill göra någonting, bara slappa och bläh, strunta i all skit som kallas livet. Och andra dagar finns det inget stopp på alla idéer jag har och alla framtidsplaner. Jobbigt att det ändras så fort. :/

Blev lite glad idag när jag insåg att jag gått ner 2 jeansstorlekar sen jag sist kollade för några månader sen. Annars har det känts rätt hopplöst när det gäller just kroppen och träningen. Som att allt jag gör inte spelar någon roll, att min kropp inte blir som jag vill trots alla nya dieter. Enligt andra så har det blivit skillnad(?), men jag ser det inte riktigt, tycker samma problem som alltid stört mig fortfarande är kvar. Kanske är jag en sån där störig tjej som ser ut som ett skelett men ändå ser en flodhäst i spegeln. But I doubt it. :P

Har börjat fundera mer på diverse skönhetsoperationer, men vågar inte riktigt, inte ännu i alla fall... Allt som skulle kunna gå fel skrämmer mig fortfarande, men om jag någonsin skulle bli nöjd med min kropp så vet jag ju vad jag skulle vilja ändra härnäst.


Kommentarer
Postat av: bassssss

du låter som en perfektonist... sluta sträva efter något som inte finns... nya problem kmr rullande ändå... -.-

2011-08-10 @ 02:05:52
Postat av: Jessica

Ångest och dåligt samvete är som alltför tajta kläder. Det är i de allra flesta fall fel människor som har det.

2011-08-11 @ 23:22:18
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0