. lite julisar .

Nu kommer det bli bildbomb i de kommande inläggen, men det är väl roligast anyway så. ;P Fick världens mest perfekta (enligt mig själv då) väska i julklapp. :D ÅÅåååh kärlek! Fick massa (hahah det var 6 st) julklappar av jonas igår, för jag var så himla otålig och plågade honom i timmar tills han gav med sig och gav mig dom igår redan. :D Fick typ allting jag önskade mig i år, mest pengar eftersom jag är fattig hahah, men även lite smågrejer jag velat ha rätt länge. Har i alla fall råd med Boomerang jackan nu så jag är nöjd. :D




sex on legs, ville mest visa hur fint mitt nya fökläde är. :D dock deppigt att jag fick flashback till jobbet jag hade förra julen som servitris, hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0