. nananananana speedad lulu .

Tränade styrka idag på gymmet, gick asbra faktiskt! Hahah Jonas var en bra instruktör, dock väldigt sträng, han sa att jag skulle öka vikterna hela tiden. O.o ^^ Efter det mötte jag upp med Lovisa, fick tillbaka mändumäns skor, handlade i sollentuna, fick panik över hur kissnödig jag var så sprang till bio toan i s-tuna. Sen sprang jag till bussen, åkte hem, dammsög hela lägenheten och flippade över hur mycket energi jag hade (koffein borde bli olagligt, blev helt skakig och kände mig som en tjackpundare, hahaah!). Sen tog jag en proteinshake och drack 2 liter vatten för att få ur koffeinet ur kroppen och sen badade jag. Hahah jag tror att lite effekt fortfarande är kvar för jag skrev allt det här på mindre än en minut.... kanske borde chilla med koffeinet. Förstår seriöst inte folk som dricker kaffe varje dag, holy fuck hur orkar ni vara så speedade? :O



eeeeeeeeeh andas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0