. sims3 .

Har suttit och spelat Sims 3 Leva Livet hela kvällen i princip. ^^ Såg även att i höst så kommer Sims 3 Husdjur ut. Omgggg!!! Taggad! Såg att det skulle finnas hästar och allt! Det låter bäst, kommer helst klart införskaffa mig det. Funderar även på att köpa Medeltiden, men det känns rätt... tråkigt. Men man vet ju aldrig. Gotta catch them all, i vilket fall. :P

Något jag absolut inte är taggad för är min arbetsintervju som jag har imorgon. Det gäller ett jobb på Münchenbryggeriet. Bläääh, det kommer gå sämst, jag bara känner det på mig! :(

Har även anmält mig för danskursen som börjar den 22 augusti. Problemet är bara att jag inte vet om mina arbetstider (if I get a job that is... -.-) kommer fungera med dansschemat. Dom är iofs lagda rätt sent på kvällen, men de flesta jobb jag sökt är kvällsjobb så.. Det kan bli lite jobbigt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0