. kärleksmums och myskväll .

Igår hade jag och Nastaran myskväll hemma hos henne i Karlberg. :) Vi gick och köpte en hawaiipizza som vi delade på, chips, dipp och massa godis sen satt vi och kollade på massa sjuka filmer hahah. Typ gökboet och Hunger. Den sista var helt sjuk. :O Poop on the walls an stuff.

Idag har jag bakat kärleksmums. ^^ Kan lägga upp en bild senare, gjorde två olika sorter, en med nötter och en á la originalet med kokos. :) Har inte kommit på något roligt sätt att dekorera dom på än. :< Kände mig inte så inspirerad men har lovat att baka dom här kärleksmumsen rätt länge så det fick bli av idag när jag hade tid.


kärleksmums med nötter

kärleksmums med kokos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0