. random stuff .

Testade att göra en egen donut-hair bun idag. Heheh, det gick ju faktiskt rätt bra.


nya målvikten; 49kg. Måste fixa hälsosam kropp och så innan jag ska göra en grej. Dock är det än så länge bara funderingar men ändå... Tvivlar dock på att jag kommer palla vara så här nyttig så länge till, kommer nog tröttna rätt snart. Träningen vet jag dock att jag kommer fortsätta med. :) Har så svårt vid att vänja bort hela "jag-måste-äta-så-fort-jag-har-tråkigt" tankesättet. Men det känns mycket bättre när man bara äter när man är hungrig och har stadiga tider varje dag som man ska äta. Mycket mindre ångest då. Och mat är fan inte värd att äta om man ska behöva ha ångest över det efteråt. :S

Kommentarer
Postat av: lovisa

alright, we need to talk.. seriosly!

2011-11-02 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0