528 kcal

Åt precis alldeles för mycket choklad, närmare 528 kcal choklad. Bleh. Är bara sjukt deppig, känner mig otaggad på allting och vill bara gömma mig under kudden (the usual). Ska till friösren imorgon, det ger mig verkligen dödsångest. Löjligt jag vet, men nä... Vill inte, vill inte behöva tänka på mitt utseende alls, vill gå runt osminkad och i min hoodie forever men kan inte låta mig själv göra det samtidigt. Men går ju inte att komma ifrån det där med utseendet, speciellt när man går utanför dörren, eller om man bara går in på facebook. Är alldeles för medveten om hur mycket andra tänker på sånt, hur extremt ytliga de allra flesta är. Önskade det fanns fler människor som inte var det. Behöver fler såna människor i mitt liv, som får mig att glömma allt ytligt och som får mig att sluta värdera mig själv enligt andras sjuka ideal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0