personality : suspicious.

Haha kollade på tangled igår (eller trassel som den heter på svenska). EPIC disneyfilm! :D Jag och Jonas skrattade hela tiden typ! Idag har jag dock inte skrattat lika mycket, har mest suttit och pluggat antikens historia /funstuff. Är dock snart klar med inlämningen så yay! *crying moment*

 
Har även varit nyttig hela dagen (klockan är iofs 13:41 bara men.... yeah.) Har inget godis eller onyttigt hemma så kan inte direkt vara onyttig heller haha. Började dagen med avokadomacka & soyamjölk, sen som lunch blev det grööt. Haha använde en gammal bild, jag orkade inte ta någon ny matbild idag. 



Nu är ju dock frågan om jag ska gå och powerwalka eller inte... Jag vill ju gärna bli av med min evighetsförkyldning så bör kanske inte överanstränga mig.. men samtidigt.. vill träna och röra på mig! Det är inte kul att vara nyttig och hälsosam om man inte samtidigt tränar och ser resultat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0