stress&press = fått mycket gjort!

Idag har jag hunnit med en hel massa, började dagen med supernyttig frukost, avokadoröra på knäckebröd, sen gick jag en nästan 2 h powerwalk på järvafältet med mysig musik i hörlurarna. Var asskönt och väldigt renande för kroppen och själen. Tror jag börjar vänja mig vid att vara ute och gå nu! ^^ Efter det så gick jag och shoppade lite på rean (mycket...)! Införskaffade även lite grejer som jag behöver till cupcake baket, det var dock några grejer jag missade att köpa, så kommer inte kunna baka förrän imorron! Trist men sant.

Nu ska jag däremot börja storstäda mitt rum, har blivit taggad på att fixa min garderob nu när jag köpt så fina vårkläder! :D Kanske lägger upp bilder imorgon eller nåt, för min systemkamera glömde jag kvar hos Jonas igår. :)


eeh ja jag är ju osminkad och fräsch som vanligt på bilderna ovan... men det känns som att det är så folk är vana vid att se mig anyway haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0