this day so far

Åkte iväg till stinsen idag för att fixa med tröjan jag köpte igår, onödigt krångel alltså... Min klänning som jag tänkte köpa igår (peach-y dress) var nu slut. :/ Så jag ser det som ett tecken på att det inte var meant to be the two of us. </3 För att få Jonas att följa med mig så fick jag muta honom med glass. Haha han har lärt sig alldeles för mycket från mig. :<


mums. jag tog ananas, melon och knäck. GÖTT! :D

Sen kom jag hem och åt jordgubbar som frukost/lunch/mellanmål typ. Så himla glad över att dom äntligen blivit goda och ätbara! Förut när man köpt så har de bara varit vattniga och smaklösa. Nu ska jag fortsätta fixa mig för idag/kväll ska jag träffa Jessica som ÄNTLIGEN kommit hem från Frankrike. :D Så vi ska äta kinabuffé i stan och prata. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0