tired... and happy.... but mostly annoyed.

Känner mig trött men samtidigt pigg. Glad men även deprimerad. Det är konstigt, för mitt liv är rätt bra just nu. Fast iofs, när har det inte varit bra, egentligen? Hej äckligt bortskämda människa... Ska försöka se det positiva i att vara bortskämd dock, inte bara förstora de få negativa delarna som tillkommer. Vill vara glad och positiv nu, har ju mycket saker att se fram emot. 

Anyway, några positiva grejer jag gillar just nu; Jag lyckades vinna över CSN igen, så nu får vi hoppas på att dom inte skickar några fler bitch-brev. Jag har även gjort klart denna veckas inlämningsuppgifter så är ledig typ i 7 dagar. SNART KOMMER JESSICA HEM! OCH VIRREPIRRE! Har världens snällaste och gulligulligaste pojkvän, och känner mig seriöst bortskämd med min familj som verkligen ställer upp för mig hela tiden. Spelar ingen roll om det är ekonomiskt, eller om man behöver skjuts mitt i natten, eller om jag bara behöver något överhuvudtaget, dom finns alltid där liksom. Men nä, jag känner mig bara så himla uttråkad av allt. Trött på alla irriterande människor som fattar nada, och trött på att jag måste vara kvar här och inte får göra eller se några nya grejer. Jag ska iofs utomlands i sommar, och var i Paris för några veckor sedan, men det känns alldeles för långt bort. Behöver uppleva något nunununu, som vanligt. Tålamod är inget jag har någonting överhuvudtaget av.

Vill verkligen ta bort min facebook, den får mig verkligen bara att hata mänskligheten (iaf dom som post:ar irriterande grejer). Blir så himla aggressiv över alla tardfaces som finns där (trots att jag redan blockat 90% av mina friends... kommer typ bara vara 10 stycken kvar snart eller nåt haha).

Jaja, nu ska jag gå och inspektera glassen som Emelie håller på och gör med glassmaskinen, sen ska jag spela lite SimCity och ha myspys typ. Jonas skulle till Rosersberg ikväll och hänga men jag orkade inte följa med. Otaggad tjej som vanligt liksom.


random bild jag tog för ett tag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0