body inspo

Imorgon innan jobbet ska jag jogga. Yep. Låter helt crazy, but I'm gonna do it. Tänker bortse från faktumet att det enda jag gör på jobbet är att springa upp och ner för trappor (typ fysiskt arbete hela tiden...) för det räknas ändå tragiskt nog inte som träning. -.- Har märkt att när jag jobbar så är jag så himla stressad hela tiden, och äter skitdåligt, så det blir ändå ingen snygg kropp för min del, trots allt arbete och slit... Bleh. Så har i vilket fall bestämt mig för att sluta slappa bara för att jag jobbar vissa dagar, tänker träna ändå! Så imorgon innan jobbet ska jag ut i en timme och springa. Känns ändå helt okej, börjar inte skittidigt imorgon så det borde inte vara så brutalt jobbigt att komma upp. :) Har ju ändå varit duktig nu med träningen i 3 dagar, dock sämre med ätandet... Men det kommer väl haha. Viktigaste är ändå alltid att man tränar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0