brownies in glass

Kände för att baka idag. So I did. :) Blev brownies och hemmagjord kaffeglass, faktiskt riktigt gott. ^^ Haha synd att man inte hade någon att bjuda haha. >.< Nu blir det dock ett joggingpass i spåret, behöver VERKLIGEN träna. Har gått ner så himla mycket i vikt sen jag började jobba (och slutade ha tid för att äta) och blivit helt fettig och äcklig i kroppen att det behövs. Har gått ner till storlek 24-25 i jeans på bara de senaste två veckorna. What the fuck liksom. Typiskt mig att gräva i mig 5 ben and jerrys om dagen och gå ner i vikt. Vill verkligen inte gå ner mer, min kropp ser helt sjuk ut nu, typ bordeline anorektisk med världens öl-mage. Sexy. Målvikten är ju typ 50-52 i muskler. Men ja. Har man inte tid att träna så har man inte. Haha det enda som jag saknar med att vara arbetslös, man hade så sjukt mycket tid på att ta hand om sig själv, träna, äta rätt. Nu ser man ut som shit, äter shit och bryr sig inte. Standard.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0