deppiga tider (laddar därför upp den mest taggade bilden ever)

Vill hitta på något roligt imorgon! *wink wink* Vet bara inte vad... :O Ska köpa kalorifria nudlar i alla fall. Har ätit det en gång förut och det var faktiskt helt okej. Typ som riktiga nudlar, allmänt tasteless. ;P Men med wok var de rätt goda. :) Äter ju inte onödiga kolhydrater annars (förutom lite sötsaker då och då haha.. känns så mycket mer värt än pasta -.-). Såg btw precis genom min fitness-app att jag gått ner 2 kg sen jag installerade den, yay I guess. Har dock inte märkt någon direkt skillnad på kroppen (ville ju mest minska på låren den här gången), men det har bara gått en dryg vecka så.. Måste ändå börja träna mer, tränar bara 20-30 min om dagen, alldeles för lite för någon som mig. Men hittar inget bra och prisvärt gym. Bajs. :( Inte heller har jag hittat en rolig kampsport som inte kostar svinmycket. Hatar att vara fattiiiiig. Jaja får fortsätta leta helt enkelt.


stör mig sjukt mycket på hur jag ser ut för tillfället, känns som att jag såg mycket bättre ut förut på många sätt. kan vara att jag slutat styrketräna (och rent allmänt slutat trötta ut mig.. har fått världens sömnproblem de senaste veckorna.. ligger vaken hela natten och sover hela morgonen.. är även sugen på sötsaker dygnet runt, ett problem jag aldrig hade när jag tränade regelbundet... typiskt betéende man får när man är oaktiv och inte gör tillräckligt mycket om dagarna) och det bara gör mig allmänt deppig, men jag vet inte.. mår så himla dåligt av att inte få träna ordenligt och känna mig duktig. nu känner jag mig mest ur form, efterbliven och allmänt hobo. suckass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0