home from a very snowy run...

Kom precis hem från en springtur/jogging/pw från Sollentuna, var ute i 45-60 min kanske. Älskar mina nya tabletter alltså, får så sjukt mycket energi! Hade aldrig orkat springa ute i det här äckliga snöstormsvädret annars! :D Nu när jag är hemma så har jag precis ätit en supergod tonfisksallad (tappar aptiten av tabletterna, så då är det extra viktigt att man har ett speciellt matschema man följer så man inte glömmer att äta). Har inte känt nåt behov av att äta godis eller söta grejer heller (halleluja moment) så just nu känns det som att det kommer vara superlätt att vara nyttig. :) Ska i vilket fall spendera resten av dagen med att ta det lungt, kommer ha det galet stressigt imorgon på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0