today

På morgonen var jag på möte med alla MQ människor och gick igenom massa regler osv. Sen drog jag till sollentuna centrum med mamma och kollade runt lite, köpte hårfärg, ett té med kolasmak och sprit (hehe) för att jag skulle koka glögg ikväll. Det gick superbra och blev supersmarrigt! :D Har dock haft migrän hela dagen vilket dragit ner stämningen lite, annars har det varit en helt ok dag. Är dock sjukt nervös över imorgon, typ spyfärdig... hoppas det går okej i alla fall. :/


Snor mammas mysse hela tiden haha. Har tröttnat på min pälsmössa, har haft den varje dag i typ en månad nu hehe.

Typ min mellis. Gött.

Kommentarer
Postat av: jessica

julmys!! <3 alskar teer med sana namn :D

2012-12-19 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0