brownies is what is up today

Har bakat brownies idag, yey. Till mammas middag/födelsedagsgrej, till en kompis fest & till sysslings födelsedagsmiddag. Yeah gjorde dubbel sats så vi får hoppas på att det räcker. (: Orkade inte fota fint eftersom det bara är brownies och jag fotat det 500 gånger tidigare typ haha. Fudgebrownies är min favorit eftersom det är som en supersöt blanding mellan kladdkaka och brownies.

Nä men nu ska jag fortsätta plugga... ugh. Sen blir det antagligen en tripp till gymmet! Väldigt irriterande att jag har ont i ryggen dock. :< Vet inte om det är för att jag sträckt någonting eller för att jag fått träningsvärk. Förhoppningsvis det senaste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0