saker jag behöver/vill ha/måste ha

Har bestämt mig för att börja vara lite mer spontan och göra det jag känner för, även om jag bara känner så för stunden. Om det betyder att man trampar på vissas tår, så får det vara så. Man är mycket lyckligare då, har jag hört. Dom som bara gör grejer utan att tänka på andra eller ens sig själva, dom bara gör dom. Sån vill jag bli tror jag. 

Idag har jag gjort massa grejer utan att tänka efter, det har faktiskt gått rätt bra.. väldigt mycket ångest som försvann. Dock blev jag sjuk idag (tror jag), har mått illa och varit yr och så har det värkt i hela kroppen. Vet inte vad som är fel riktigt...


need cash or sugardaddy stat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0