utgång igår

Eller nåt i den stilen, var på en spelning vid fridhemsplan. Innan det så hade jag spenderat dagen med att baka cupcakes till ett kalas och skicka in papper. Trött chey nu alltså...

Spelningen var faktiskt rätt skojig, trots allt drama som pågick hehe. :P Åkte därifrån vid 2-3 någonting och sen hem till Jonas, några av hans kompisar följde med dit så jag kom inte i säng förrän vid 7 någonting.. idag gick man upp vid 12 någonting och nu ska jag fortsätta med bakandet. :) 

Synd att man inte tog några bilder, fick höra att jag var ovanligt söt igår (hehe, emelies sminkningar är verkligen top notch, får t.o.m. mig att se awesome ut ;P) det var flera som inte sett mig på några månader, som inte ens kände igen mig. Så stor skillnad tycker jag inte det är men ändå.. Catch ya'll laters alligators!


Rätt god dricka med aloe vera bitar i, men väldigt ovärd med tanke på priset (30 spänn!) men vad gör man inte för att få fint hår och hy...


Middag blev tacos, family tradition. :) Hemmagjord guaccamole, blev att man gjorde det i alla fall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0