. dagens matdagbok i bilder hehe, märks det att jag redan undviker att plugga? .


Mannagrynen var slut så idag var jag tvungen att äta havregrynsgröt = det äckligaste som finns. Förstår verkligen inte hur jag kunde äta det VARJE DAG förra sommaren. Måste ha varit helt galen för fy fasiken vad äckligt det är...


Ostmacka på världens godaste fullkornsbröd med havre&honung. :D


Inte lika gott som det ser ut, tyvärr, gjorde en proteinsmoothie med massa bär och frukt. Problemet är att proteinpulvret smakar choklad/mint så... eh ja man kan ju räkna ut att det blir lite konstig bismak. Mamma tyckte dock att det var asgott, men proteinpulver smakar alltid bäst om man inte äter det varje dag. :P


La dock på typ... 10 broccolis till efter jag fotat haha! ^^

Får se vad det blir för kvällsmål/mellanmål sen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0