. lite ångest sådär på kvällskvisten .

Tror jag faktiskt precis börjat inse hur mycket grejer som kommer börja ändras i mitt liv redan den här helgen. Kan inte berätta vad men i alla fall.. Känns konstigt och jag känner mig jättenervös nu. Imorgon ska jag på kurs inför körkortet, har bestämt mig för att ta tag i det nu och fixa det så fort som möjligt, nu när jag ändå håller på och pluggar. På fredag ska jag på möte, hehe, hemliga grejerz liksoom. På lördag blir det maybe(?) utgång, om Jonis hinner bli frisk. Hoppas, hoppas för jag är konstigt nog taggad på att gå ut nu. Ska som vanligt plugga rätt mycket också, kommer antagligen hinna med några utflykter till gymmet också.

Ja när jag inte pluggar så är det det här jag nördar hahah! Har tröttnat på sims nu så då får man gå över till Sim City. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0