. yesterday .

Igår var verkligen en jobbig dag. På alla sätt och vis. Det var i alla fall släktkalas här hemma och det gjorde mig helt sönderstressad redan innan det ens börjat. Sen på själva kalaset så får man ju höra ett och annat som kanske inte är så roligt att höra men det värsta är väl att man blivit van vid det nu. Efter det kände jag att jag behövde gå ut eftersom jag var helt fucked up psykiskt så mötte upp med jonas och hans dudefriends och gick till saxo. Dock var det heeelt fullt där så vi stannade typ bara en timme och lyssnade på karoeke och jag hann dricka en cider typ. Dock fick man ju aldrig någon sittplats, awesomely enough. Så jag och Jonis drog hem till honom och myste typ. :)

Gårdagen fick mig typ att tröttna helt på människor, har så många runt omkring mig (men även många som inte är så, som istället plockar upp mig och får mig att bli glad och tänka på annat.. som verkligen gör mig till en bättre människa. borde nog berätta sånt för dom oftare antar jag) som jag är beyond pissed på men som vanligt så gör jag inget åt det.. Ska dock bli ändring på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0