fotografiska och jobb....

Tjä, i söndagskväll så var jag på fotografiska med Nastaran och Kenley, det var superkewl. Helt sjuka bilder dock, mycket ruttnande lik och nakna barn, men det är väl standard fotokonst, I guess? Aja intressant i vilket fall, efter det drog vi till Texas Longhorn eftersom vi alla tre höll på att dö av hunger. Tog kycklingnachos, så epic gott. Sen glass till efterätt, och snälla Kenley bjöd mig och Nastaran på allt typ. :D Hehe vi kom även överrens om att han skulle bli min sugardaddy om jag nånsin åkte till Los Angeles. ;P

Igår kväll var jag hemma hos Andreas med lite folk, typ jonas, klingan, linus & simon. Drog hem tidigt eftersom jag ska jobba idag och för att jag var för arg för att palla umgås med folk. Måste förresten dra om typ en kvart, det blir långpanna idag. Inte taggad. :( Aja. Ca$hflow.


Hur jag såg ut i söndags. Rätt nice me thinks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0