Imaginary shopping

Ja nu när lönen kom igår så har man ju äntligen lite pengar. Med betoning på lite. -.- Fick bara lön från ena jobbet, från det andra stället kommer jag inte få förrän nästa månad. (nä jag äeh inte bittäär...) Jaja. Tänker i vilket fall unna mig något som stått ut med denna skit.. yeah att jobba hela tiden sucks so bad... men man måste ju börja någonstans, pengar ramlar ju inte från träd (anymore...:P sucks att vara 20 nu och inte kunna tigga pengar av föräldrarna hela tiden). Men tur att man har roliga arbetskamrater på båda ställena, annars hade man nog inte pallat stå ut!

De här fiiina grejerna tänker jag spana in imorgon efter jobbet, sooow pweeettyyy! Blir att köpa något av det här, eller en ny skinnjacka. Emelie börjar bli lite mer än bitter över att jag snor hennes hela tiden. Men den är helt perfekt och förgyller alla kläder! Men jo det är väl dags att köpa egen. Så jädra ovärt dyrt bara...


Aaaaaah. :D Och typ alla de här grejerna är på rean, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0