kokosyoghurt glass :)

Gjorde egen kokos yoghurtglass idag till kvällsmyset. Är hemma själv ikväll eftersom min familj är på landet, och eftersom jag ska jobba tidigt imorgon så kunde jag inte sova hos Jonas. :( Aja, får väl ha det mysigt för mig själv iaf. Tänkte ha lite träningspass nu en timme framöver (feel so flabby), sen lite SPA-mys efter det. Tänkte tända ljus och grejer i badet hehe. :D Sen blir det nog bara att ligga i sängen och kolla på film tills man somnar. Sen ska man ju upp vid 7-8 imorgon blööh.


looks pretty tasty right? det kändes verkligen inte som att man var nyttig när man åt det, men det här är en såndär efterätt som man skulle kunna äta varje dag utan att må dåligt över det. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0