at the gym

Var och gymmade idag. Väldigt ambitiöst gjort av mig, om ni kunde förstå vilken extrem träningsvärk jag redan hade innan jag tränade.. Fyy.

Aja efter morgonpasset så var jag tvungen att åka in till stan för att göra mitt dumma slutprov. Den här gången gick det rätt bra, om man bortser från att det började brinna mitt under mitt tal så vi fick alla utrymma lokalerna. Suck, vilken jävla skämt skola alltså... Aja, fick ju chans att göra mitt prov typ 3 gånger på grund av det så.. haha, blev ju tillslut ett mvg-tal eftersom jag hade fått träna så många gånger på det. :P 

Nu ska jag kolla tv och sova middag en stund. Är så himla trött och det är superviktigt att jag är alert och pigg imorgon.


Dagens osminkade och fina gymlook.. haha.


Kommentarer
Postat av: mänduu

snygg på gymme!!

2012-06-15 @ 11:51:32
URL: http://emshit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0