I want loads of clothes and fuck loads of diamonds

Har massa grejer jag "måste" köpa innan jag kan go crazy med klädshopping.. :( Typ..

* Kalender. Har ingen koll på nånting för tillfället.
* Bikiniunderdel i svart eller vitt till Frankrike.
* Någon slags solhatt.
* Ett par stadiga jeansshorts som jag vågar ha på mig in public... dvs helst baggy.
* Hårfärg.
* Vax. Fun stuff att lägga pengar på. -.- Jävla hårboll man ska va'.
* En basic pushup bh. Har seriöst ingen nu. Har en asful sladdrig och överanvänd svart typ som jag använder nästan varje dag haha.


Det var det jag kunde komma på nu för stunden.. Bläh... Aja nu ska jag sova, har jobbat hela kvällen så är trötters. Imorgon blir det personalfest, lol, min första ever.. that will be interesting... Innan det ska jag förhoppningsvis hinna förbättra solbrännan & träna. Vad säger du mändu, är du taggad på ett joggingpass imorgon?? Sms:a mig innan du och mamma drar ut i såna fall så jag får hänga med!


 
 
 
 
 
Grejer jag skulle vilja ha just nu...
 
 
Alla fina klänningar är från topshop. If only I was rich...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0