jobb imorgon

Imorgon ska jag provjobba på en sushiresturang i stan. Blah, nervös! :< Får försöka slappna av innan men jag blir alltid så panikslagen inför såna grejer haha. Att man inte har någon kassaerfarenhet osv är ju också stora ångestmoment. Får väl tänka på att det är bra träning, har ju ändå 2 intervjuer nästa vecka som jag måste prestera bra på... Behöver inte se det som så himla seriöst, är ju inte the end of the world om det inte skulle gå bra heller. xP


Hur jag såg ut för några dagar sen hehe. Är dålig på att lägga upp mobilbilder här, blir mest matbilder, och dom är ju nästan alltid från systemkameran. :) Snodde Emelies kavaj btw haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0