trött

'Om jag någon gång till får höra "Gud vad smal du är, nu får du inte gå ner ett enda gram till" så hoppas jag att jag vågar säga tillbaka "Gud vad tjock du är, nu får du inte gå upp ett enda gram till".'

-
http://madeinjapan.nu/2012/april/heroinzombie-soker-man.html

Är så trött på ouppfostrade människor (för det är det det verkar handla om... och kanske bitterhet då jag aldrig fått höra dessa kommentarer från smala människor) som hetsar och tjatar om vikt. Hela tiden, varje dag, om de inte pratar om sin egen vikt så ger de dissiga kommentarer mot andras. Heregud människor, get the fuck over it, och sluta ta ut er bitterhet på andra. Gå till gymmet och ta ut det där istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0