chokladcheesecake på menyn

Idag blev det mys på terrassen i vårsolen med en bit chokladcheesecake som jag gjorde idag och en bok jag ska läsa i skolan. Illa att jag sitter och pluggar på min pluggfria rast. Men nu måste jag som sagt återgå till pluggandet, hejsvejs så länge!

Måste säga att jag tycker jag blir bättre och bättre på att fota, ju fler inställningar på min systemkamera jag lär mig hur de fungerar! :) Dock är det ju synd att jag använder den "sämre" och inte den bästa systemkameran jag har. Anledningen till att jag gör det är att för den bästa (nikon D90) är alldeles för tung för mig haha! Den är bara lite större än min nikon D5000, men känns mycket otympligare och tyngre. Får börja träna mer med vikter haha!


Ser mumsigt ut right? Chokladbotten, vitchokladcheesecake med chokladknappar i och vit choklad ovanpå. Namnam! Har lovat att ta med hem några bitar till Nastaran imorgon, även till Jonas. Hehe, får se om det blir något kvar sen.


Kommentarer
Postat av: Emu

It was tasty mandu!!

2012-03-21 @ 22:07:04
Postat av: Carro

Good mändu!!

2012-03-22 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0