dagens lilla outfit

Hehe gjorde om min nya klänning till en kjol idag. Funkade rätt bra tycker jag! Låt oss även ignorera att jag har byxor under kjolen haha! Orkade inte ta av dom, det är freakin' kallt här hemma.

Övningskörde även idag för första gången! GICK ASBRA! Har redan lärt mig koppla/gasa/bromsa och även lite att växla! Är förvånad och stolt över hur bra jag körde haha! Fick väldigt mycket beröm från både mamma och pappa som sa att jag körde mycket bättre än vad de båda hade gjort första gången. :D Så nu är jag ett steg närmare ett körkort, yay! Ska övningsköra 2 gånger i veckan nu (skulle vilja göra det mer, men har så mycket plugg atm)! Man är verkligen helt körd utan körkort (har märkt det nu när man sökt jobb, alla de som är bra betalt kräver körtkort), iaf om man vill ha ett fint jobb, jobba utomlands, osv, då accepterar dom inte att man säger att man har SL-kort, hehe. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0