gott&blandat från Paris!

Här är lite random bilder från när vi var vid eiffeltornet! Det (tornet) var mer brunt än vad jag trodde IRL... Satt och tog det lugnt och solade där, vilket var riktigt myspys! :D Hann även äta lite blå sockervadd & pommes!


Bilder från Jessicas hus&lägenhet/takterrass där vi satt några gånger och åt jordgubbar&ananas och hade det trevligt! Brutal utsikt hade hon också, man såg eiffeltornet, sacre coer (eh stavning osäker), och de flesta sightseeing värda grejerna!


Det blev mycket parkhäng om dagarna eftersom det var så fint väder! Supersoligt alla dagar jag var där faktiskt, hur ofta har man sån tur? :D Glömde dock ta med solskyddsfaktor så har bränt mig i ansiktet hehe men tänker se det som en början på en bränna istället!


Lite av allt jag hann se i Paris! Så himla fin stad, verkligen värd att besöka om man vill uppleva en väldigt annorlunda stad med MASSOR av grejer att se och göra! :D


Notre Dame, där hängde vi rätt ofta. Det låg nära allting typ hehe. Väldigt fint i vilket fall, väntade mig hela tiden att se en hunchback (quasi) stå i klocktornet men han kom aldrig. :(


Lite saker jag införskaffade i Paris. Köpte även 3 par urgulliga trosor, en ansiktsmousse från The Body Shop, en getost till mamma (typiskt franskt) och en toblerone (taxfree) till pappa. Köpte även mörk choklad/kokos. Fast jag har typ redan ätit upp den, haha. Köpte två stycken såna och en med pistaschmousse fyllning och dom är redan slut... Borde köpt fler...


Lite random bilder från resan helt enkelt! ^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

Like! Gillar även att jag satt i din header och solade tidigare idag :)

2012-03-16 @ 19:46:41
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/
Postat av: Carro

Avundsjuk! :O

2012-03-17 @ 11:53:02
URL: http://lululoves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0