gymdags, FINALLY!

Startade med en sån här, så himla goood! Känns helt crazy att man kan dricka en sån (smakar som milkshake) och fortfarande vara nyttig! Det är i vilket fall;

Chokladproteinpulver
Kakao
Soyamjölk
MASSA IS!


kinda yummylookin' right?


Tänkte börja med att powerwalka järvafältet, sen börja dra mig mot gymmet. :) Blir nog fint, har så himla mycket energi nu som jag måste bli av med! Blev även glad av att höra att Jonas släkt gillade mig, han skrev det till mig nyss, thihi. :D Känner mig allmänt happy nu, och ikväll blir det middag hos Jonas familj och så ska vi planera en resa typ. Skojsigt. :D


Gammal bild, innan jag färgade håret. Irriterad över att jag gått ner i vikt igen, och inte för att jag ätit hälsosamt och tränat, utan endast för att jag suttit på asset för mycket och blivit av med mina muskler (fett väger mindre än muskler). Men nu blir det ändring på det, nu ska armmusklerna och 6packet (just kidding, that's nasty) tillbaka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0