hemma igen!

NU ÄR JAG HEMMA IGEN! Är inte alls sjukt bitter över att jag är hemma i bajssverige....... Mamma och pappa hämtade mig på flygplatsen vid 23 typ, på planet satt jag bakom Leila (Laila?) Bagge, hon stirrade surt på alla. Den enda jag kunde tänka på var dock att om planet skulle störta så skulle jag dö i samma plan som henne. Nobody would care about me... :'( :'(

När jag kom hem hade dock älsklingen gjort middag till mig (väldigt sen middag iofs) med efterrätt och allt! Han och hans kompis hade tydligen hållt på och fixat i timmar, GULLEPLUTT. :D Hoppas du uppskattade presenterna jag hade med! :D

Blir bildbomb inom en timme kanske. Om jag orkar lägga upp alla, det är ju typ 500 bilder eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0