inspiration//dowantthis

Hittade världens mest snygga och billiga affär i Frankrike (finns typ i alla andra länder också, förutom Sverige....), men hade inte råd att köpa några skor då eftersom jag bara hade med mig handbagage som packning. :( Men här är några av de jag tyckte skulle vara fina nu i vår/sommar! Måste ju ha några fina skor till min blommiga maxiklänning som jag köpte där! ^^

Hatar verkligen att min stil är så himla förvirrad. Kan inte ens bestämma mig för vad jag tycker är snyggt och faktiskt tycka det i en hel vecka utan att ändra mig.

Snart ska jag och Jonas ut på powerwalk och sen till Kista centrum. Låg i sängen och grät typ hela natten för att jag var nere (typiskt att få livsångest när man kommer tillbaka till äckliga sverige med dess äckliga väder och äckliga människor..helt världelöst ställe, varför är jag fortfarande här? finns inget förutom min familj här) igår så känner att jag förtjänar att shoppa lite. Ska även försöka hitta lite träningsgrejer jag behöver. Även en ny sportbh tror jag. Jonas vill gå på Den svenska Björnstammen spelningen som är ikväll men jag vet inte. Är så sjukt deppig och otaggad så vi får väl se. Doubt it though.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0