promenix i stan

Kände mig krasslig idag när jag vaknade men åt min specialkur (har aldrig blivit sjuk efter jag ätit det) så nu mår jag mycket bättre. :) Åkte in till stan med Jonas idag och vi gick från söder till tcentralen. Älsklingen köpte även en tröja/poncho till mig. :D Sötast, han skämmer bort mig alldeles för mycket<3 Inte för att jag klagar hehe.
Det var även tänkt att jag skulle köpa löshår idag men jag ångrade mig precis innan. Har kommit på att det inte är något för mig, jag vill inte behöva förklara att mitt hår inte är äkta så fort man får en komplimang för det. Har ju ändå rätt tjockt hår som det är så vill inte lägga pengar på det. Väntar hellre två eller tre månader (true story det växer som ogräs...) tills håret är den längden som jag vill ha det! :D
Plus att då får jag mer shoppingpengar till Paris, win-win situation! :D Åååh jag är så galet taggad, kommer ha med mig systemkameran och eventuellt extra blixt också; så det kommer komma upp galet fina bilder här på bloggen när jag kommer hem! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Like!

2012-03-06 @ 20:25:58
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0