spelning & nyponsoppa<333

Kom hem för en stund sedan, idag har det varit släktkalas på planeringen. Sen gick jag ut på en powerwalk (tredje dagen i rad nu i totalt pissväder! duktig eller vad?) och nu sitter jag här vid datorn och äter nyponsoppa. Har saknat den haha! Dock är det jobbigt att jag får migrän så fort jag får i mig socker nu. :( Har blivit riktigt överkänslig alltså... Jaja.

Igår var jag ju som sagt på spelning och det var AWESOME! Var där med Jonas, Hector och Andreas. Jonas köpte en tshirt efter spelningen som han fick signerad också. ^^ Så ni kan ju tänka er hur seg jag är idag, heheh. Drack också upp nästan en hel flaska rom (delade med Jonas). Så det enda jag vill göra nu är typ sova haha!

Lägger upp lite random påskbilder som jag tog idag bara för att. Är taggad på påsken fast jag inte kommer äta godis. :D Kommer önska mig presenter i påskäggen istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0