detox nästa & svenska hollywood fruar

Äter fullkornsmacka med sallad och kollar på Svenska Hollywoodfruar medan Jonas är ute och handlar. Dom (han & hans buddies) ska tydligen ha game-ing kväll här och dricka typ. Jag måste apparently vara med enligt Jonas, hade dock hellre legat i sängen hemma och kollat på dåliga serier haha. Jag är så tråkig och förslappad. :P Ska ha detox nästa vecka, känner att jag behöver rensa kroppen på alla kolhydrater och bakelser hehe. Har haft jätteont i magen i några dagar nu eftersom jag inte är van vid att äta annat än protein+fett typ. :/ Så massa gluten och laktos var inte så bra för magen. Så nu blir det vatten, smoothies och juicer i en vecka framöver! :)

Nää nu ska jag fixa mig och sen blir det nog en powerwalk och lite terrängträning här i sollentuna. Ska hitta ett berg/kulle och typ bara springa upp och ner i en timme eller nåt haha!


jessicas fina franska balkong/fönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0