nya tag!

Igår satt jag, Jonas och massa fler människor i en park i Helenelund. Dom andra spelade fotboll medan jag tittade på typ. :) Kom hem tidigt i alla fall och imorse gick jag upp vid kl 8! Se där liksom, jag som inte ens behöver gå upp innan 12 haha. ;) Men gick i vilket fall på världens längsta powerwalk (kändes det som) vid 9, sen kom jag hem och åt frukost. Sen dess har jag typ inte gjort något annat än solat (hello burnvictim). Och ätit nyttigt. Haha nu jädrar alltså, kan ju inte vara tanned and awesome och inte vara fit samtidigt. Känner även pressen nu innan Frankrikeresan, då måste man ju vara i toppform på stranden! :D Så har bestämt mig för att inte bara vara nyttig på dagarna utan försöka vara det på kvällarna också (det är oftast då jag inte pallar göra något nyttigt alternativ, utan mest äter flingor eller liknande). Stupid laziness. Men aja, det blir nog inga större problem att bli nyttig på kvällar också. ^^

Förresten har jag hittat jättefina skålar och tallrikar (se nedan) som jag måste köpa. Yeah, fett intressant. ;P Det är nog mest en personlig påminnelse för mig så jag kommer ihåg att köpa dom imorgon haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0