pancakes all day, every day

Nu när jag kommit på att man kan göra nyttiga OCH goda pannkakor så äter jag det nära på hela tiden haha. Godast tycker jag att dom är när man äter dom med blåbär, kesella och honung. :D Den här gången smaksatte jag keso&protein pannkakorna med kanel och ingefära, blev faktiskt riktigt gott! ^^ Fast egentligen, när är det inte nice att äta pannkakor till lunch? Pannkakor kan göra vilken bajsdag som helst bättre!

Nu måste jag dock sätta mig och plugga när grannarna äntligen slutat borra i 5 sekunder. Är sugen på att gå ut ikväll men det är inget jag har råd med. Så får sitta hemma och stirra i skolböckerna istället, bleh. Haha skulle vara nice att ha en lika epic kväll som jag hade på valborg! Kan fortfarande inte släppa att det var så kul, har alltid känt att valborg varit fett överskattat när det gäller fest. Tydligen inte. :D Får satsa på att försöka få min och Jonas grillkväll lika awesome som valborg, det verkar redan vara fett många taggade (vi hade inte tänkt att det skulle bli något stort alls egentligen, typ bara det vanliga gänget)! :D Dock kommer det antagligen bli sausagefest som vanligt, känns som jag alltid är den enda tjejen på plats. >.<


OMNOM PANCAKES! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0