selfloathing is the best breakfast

Idag ringde dom från en affär jag sökt jobb på. Svarade jag? Nej. Hatar jag mig och mina äckligt jobbiga sociala problem? Yeah. Aja... kanske ringer upp dom senare, jag är ju expert på att skjuta upp saker eller hitta massa problem och fel när det gäller allt, även om jag innan tänkt att det skulle vara en dröm om de faktiskt skulle ringa. Men sen när de faktiskt gör det så kan jag inte svara, hur mycket jag än velat ha jobbet tidigare. Men jag måste börja ta tag i det nu.. Finns bara ingenting som pushar mig tillräckligt, man skulle ju kunna tycka att en egen lägenhet skulle vara motivering nog, men tyvärr är det inte det. Typ ingenting kan motivera mig tillräckligt till att komma över min sociala ångest och faktiskt svara i telefon, eller gå på den där intervjun, eller göra det där samtalet. Ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0