hej typ

Lyckades hålla mig till min nya "diet" hela dagen, yay. Hade till och med lite kcal to spare hehe. Har börjat räkna kalorier igen, då det är det enda som typ verkligen funkar för mig när jag vill gå ner i vikt/ bli mer vältränad så fort som möjligt. Plus att appen jag använder är supernice, får reda på vad allting innehåller och man fuskar inte med vad man äter, eftersom då måste man ju skriva in det och skämmas hahaha. Finns ju egentligen inget jobbigare än att veta exakt hur många kalorier det är i allt man stoppar i sig haha, kan ju bli lite ångest framkallande. Men det är något jag vet funkar iaf, ska försöka hålla mig runt 1200 kcal / dag. :) Hade inte brytt mig så mycket om det inte hade varit så att jag MÅSTE vara superfit/skinny till ett speciellt tillfälle. Har i alla fall lyckats träna varje dag nu, idag blev det dock ett superkort pass för att jag var allmänt nere (what else is new) och inte hade någon motivation. Men nu har den kommit tillbaka en aning, så det är ju nice.

Ps det här inlägget är helt ologiskt, jag är sjukt trött...

blööööh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0