hurts everywhere....

FUUUUU vilken träningsvärk jag har... :< Startade i vilket fall denna dag med havregrynsgröt och sprang/joggade sedan 5 km (tog en halvtimme ungefär) på löpbandet här hemma. Man måste ju börja någonstans... skulle önska att jag orkade springa mer idag (en mil skulle jag vilja köra om dagen), men har ju fortfarande träningsvärk från igår och dagen innan, plus att min kondition är skitdålig i nuläget. Har de senaste veckorna i princip bara kört styrka så ni kan ju tänka er hur bra den är haha.. 
 
Yeah vi har verkligen ett minigym här hemma med crosstrainer, löpband osv. Så det känns ju i alla fall rätt skönt nu när mitt gymkort tagit slut, att jag kan få samma träning (till viss del) här hemma, speciellt nu när vädret inte är så mysigt ute. :) Men vill ändå börja på någon kampsport snart, men tills dess så får väl löpbandet funka som träning.
 
Nu ska jag ta det lugnt i sängen och kolla på It's Always Sunny in Philadelphia, roligaste serien ever hahah. Hemska människor <3 Är superhungrig så får väl fixa lite té eller något. Talk to y'all laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0