roadtrip in the makings

Jag & bästa Jessica håller på med att diskutera och planera inför vår mega epic awesome roadtrip till USA som förhoppningsvis blir av redan nu i sommar!! :D Så himla taggad, känns som att jag äntligen har något att se fram emot! Vi vet dock inte riktigt vilka stater vi vill till ännu, tror det mest lutar mot öststaterna då det är sjukt mycket billigare att flyga dit än till väst. :) Några av staterna/städerna jag vill besöka på väst sidan är i vilket fall : New York, of course. Mest bara för att se vad all the fuss is about haha. Plus shoppingen maybe. Philadelphia (Pennsylvania) skulle också vara sjukt kul att se! Bland annat deras Svenska Muséum, fett töntig jag är men tror det skulle vara intressant. Man måste ju även testa att äta en av deras kända ultrafettiga mackor. ;P Connecticut, bara pga Gilmore Girls haha. Florida skulle också vara supermysigt att besöka, speciellt på sommaren då det är stört varmt där! Plus stränder = awesome. Även North & South Carolina har riktigt mycket historia och känns som allmänt mysiga ställen. Men det ställe jag helst skulle vilja besöka är ju då Hawaii, som tyvärr ligger rätt långt bort och på västra sidan (likaså San Fransisco och Los Angeles som också är ställen jag skulle vilja besöka). :( Så ja vi får se hur det blir, vilken sida det än blir kommer det nog bli awesome!

Kommentarer
Postat av: jessica

Never a dull moment med juarlos och mercedes!

2012-11-29 @ 18:30:19
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0