dieter osv

Det går förvånansvärt bra att vara nyttig nu efter resan. Åt ju liksom inget annat än pasta, pizza och glass i Italien. Har kört stenhårt efter min diet, dvs inga onödiga kolhydrater de två senaste dagarna, äter ju självklart sallad osv som innehåller kolhydrater, men inget onödigt socker eller pasta, potatis osv. Det känns rätt bra nu och jag har tillräckligt med motivation för att klara det här. :) Vill verkligen komma i form nu (och är sjukt trött på att äcklas av min kropp och min egen lathet.. det är inte gott att hetsa i sig onyttiga grejer VARJE dag. Tycker i vilket fall inte jag, jag kan leva mycket längre på känslan av att vara riktigt nöjd med min kropp än lyckan en godispåse ger) och vara lika nöjd med min kropp som jag var för drygt ett halvår sen. :) Har till och med börjat dricka mina proteindrinkar igen! :D Hehe funderar på att köpa någon ny smak, såg att de hade fått in Cookies & Cream nu. Fast det kostar ju också 600 spänn för en påse. :/ Får se om jag kan hitta någon som vill dela på priset, jag äter ju knappast 2,5 kg proteinpulver. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0