irriterad på mig själv

Har så svårt för att bestämma mig för saker at the moment. Om jag ska se ut och leva efter vad andra tycker, eller gå efter vad jag själv mår bäst av... Vet själv att jag mår allra bäst när jag äter nyttigt och tränar regelbundet. Men om jag gör det igen så kommer jag gå ner i vikt.

Vill gå ner till 49 kg igen, väger typ 51-52 nu. Känner mig ju som sagt tidigare inte bekväm i mig själv eller min kropp längre. Men vill samtidigt inte se sjuk ut (har en tendens att bara gå ner i vikt på armarna och benen, typ ingenting på magen tyvärr.. -.-), får väldigt ofta höra även nu att jag borde äta mer, men det är nog mest för att mina armar är hopplösa när det gäller att bygga muskler. Har dock tightat till dom ordentligt sen jag började jobba, fett nöjd. :D Men kommer i vilket fall börja träna som förut och äta bättre, har jag bestämt. (Har redan startat lite smått med att träna men har inte kommit igång med att äta helt rätt än). Så yeaaah hoppas det går bra nu och att jag har något att jobba mot. Skulle ju vilja boka en resa eller något, så att jag har ett mål att jobba inför. Det är jag mycket bättre på att tagga inför, typ en resa eller något speciellt som händer. Då kan jag skärpa till mig och verkligen träna hårt och äta rätt. Men att göra det bara för att, det har jag svårt för. Får försöka få tips från Mändumän, hon är verkligen min fitness inspiration, har alltid tyckt hon har assnygg kropp. Hehe själv fick man ju ärva den utmärglade looken med 0 potential till att bygga muskler bara fett, men iaf. Om hon kan så kan jag också. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0